Rođendanska torta






Sastojci:


Kora l i ll:
6 bjelanjaka
10 kašika šećera
13 kašika mljevenih oraha
3 kašike prezle
3 kašike brašna
1 pecivo

Kora ll:
8 bjelanjaka
20 kašika šećera
1 kafena kašikica ocata

Fil:
20 žumanaca
1.5 l mlijeka
24 kašike šećera
6 pudinga od vanilije
3 fildžana mlijeka
2 margarina za kreme
100 gr bijele čokolade milke
100 gr čokolade za kuhanje
500 ml stakog vrhnja


Priprema:

Izmutiti dobro 6 bjelanjaka i  10 kašika šećera,da bude čvrsto kao šlag  zatim dodati brašno,pecivo prezlu i orahe,u tepsiju staviti papir za pečenje i malo ga nauljiti zatim izliti masu za koru i peći 20 minuta na slaboj vatri.Tako isto i drugu koru ispeći.Koru ll pravimo tako što dobro umutimo 8 bjelanjaka i 20 kašika šećera,kada se dobro umuti dodati kašikicu ocata i jos malo umutiti,zatim istresti u pleh sa papirom i peći u već zagrijanoj peci na 250 stepeni,čim stavimo pleh u peć smanjimo temperaturu na 200 stepeni i tako pečemo 20 minuta,zatim smanjimo na 150 stepeni i pečemo tri sata,tj.ukupno 3 sata,za vrijeme pečenja rerna nesmije se otvarati,ova kora se nesmije naglo hladiti i naglo mijenjati temperaturu.Krema se pravi tako što 1.5 l mlijeka  i 12 kašika šećera stavimo da prokuha,a ovamo mutimo jaja 12 kašika šećera,ja pudinge sam razmutila sa tri fildžana mlijeka pa istresla u jaja i šećer.Kad mlijeko počne da kuha izlijem iznucena jaja i puding i mijesam dok se ne zgusne,zatim skinemo sa vatre.Najbolje bi vam bilo da koristite veliku šerpu,ja sam od pet ili šest litara šerpu uzela i u njoj prokuhala mlijeko i ovaj puding napravila.Zatim sam u vreo puding isjekla margarine i dobro umjesila,pa sam podijelila kremu na dva dijela,u jedan stavila bijelu čokoladu(izrendala u vrucu kremu) a u drugi crnu(izrendala),još sam propržila i šaku lješnjaka i samljela sa šakom oraha i dodala u crnu kremu,Još sam umutila i slatko vrhnje,zatim sam filovala tortu.Redala sam prvo kora sa orasima pa žuta krema pa slatka pavlaka,druga kora od bjelanjaka,crna krema,slatko vrhnje,treća kora sa orasima pa sam premazala tortu sa kremom od crne čokolade,zatim sam je obložila fondanom jer je bila za dječiji rođendan.







by : Nedim & Samira

0 Response to "Rođendanska torta"

Objavi komentar