Pita od kuhanog krompira






Sastojci:

500 gr integralnih jufka za pitu
1 kg do 1.5 kg krompira kuhanog
mlijeko
ulje
biljni mrs ili maslac margarin
vegeta,
so
kašika kajmaka domaćeg

Priprema:

Krompir prokuhamo,pa poslije od njega napravimo piru,ja sam u kuhani krompir ocijedila pa sam stavila kašiku do dvije biljnog mrsa i malo ulja i mlijeka,vegete i malo soli pa izmiksala sa mikserom,i tako tim krompirom,tj pirom kasiko redala na kraj jednog lista od jufke i malo sam uljila jufku ali skroz malo,moze i da se ne ulji,zatim urolam i redam u nauljenu tepsiju,meni je od ove mase i jufke bila puna tepsija od električne,i pekla sam nekih petnestak minuta u elektricnoj,posto to se za cas ispece jer krompir je vec skuhan,pita je bila hrskava sa vana a unutra je mekana,kada sam ispekla pitu namazala sam je domacim kajmakom.PIta je idealna za domacice koje nisu vješte sa izradom tijesta.


by : Nedim & Samira



0 Response to "Pita od kuhanog krompira"

Objavi komentar